Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Oferta pracy - Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego

Ogłoszenie:

  • oferta pracy – z dnia 25.10.2024 r.

Centralne Muzeum Jeńców Wojennych ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

  • Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego – 1 miejsce
  • wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze pracy,
  • miejsce pracy – Opole.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy o podobnym charakterze

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie: preferowane kierunki techniczne lub zarządzanie, administracja,
  • znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, Prawa Zamówień Publicznych i aktów wykonawczych do ustawy,
  • dobra znajomość obsługi programów Office, w tym bardzo dobra znajomość MS Excel,
  • wiedza z zakresu zarządzania i administracji, w szczególności dot. instytucji kultury i prowadzenia działalności kulturalnej, prawa pracy, przepisów prawa zamówień publicznych i finansów publicznych, pozyskiwania środków finansowych ze źródeł pozabudżetowych,
  • zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista,
  • samodzielność, inicjatywa i przedsiębiorczość,
  • umiejętność przygotowywania i prezentacji informacji,
  • obowiązkowość, dokładność, zaangażowanie.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • organizowanie pracy i kontrola wewnętrzna pracy działu
  • odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę muzeum: nadzorowanie spraw kadrowych i prowadzenia środków trwałych, organizacja obsługi prawnej muzeum, zaopatrzenie materiałowo-biurowe
  • sporządzanie projektów dokumentów wprowadzających wewnętrzny porządek organizacyjny Muzeum
  • prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem informacji
  • prowadzenie zamówień publicznych i zarządzanie projektami muzeum,
  • dbałość o infrastrukturę (konserwacje, remonty, inwestycje budowlane, nadzór nad sprawami porządkowymi, bhp, ppoż.),
  • przygotowanie sprawozdawczości w zakresie obowiązków kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego
  • współpraca administracyjna z innymi instytucjami, organizacjami, urzędami oraz podmiotami sektora gospodarczego
  • prowadzenie spraw związanych z właściwym zarządzaniem majątkiem instytucji
  • odpowiedzialność za rozwój muzeum: uczestniczenie w przygotowywaniu i realizacji strategii organizacyjnej, kadrowej, infrastrukturalnej oraz pozyskiwanie funduszy zewnętrznych krajowych i zagranicznych/li>

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny oraz CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
  • kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  • referencje (jeśli takie posiada),
  • inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji.

Warunki płacowe:

  • wynagrodzenie: 6 252,00 zł brutto (w tym płaca zasadnicza oraz 20 % dodatek martyrologiczny),
  • dodatek funkcyjny: 30% od płacy zasadniczej
  • wysługa lat,
  • premia regulaminowa zgodnie z Zakładowym Regulaminem Wynagradzania.

Termin, do którego należy składać dokumenty:

  • 15.11.2024 r.

 Miejsce składania dokumentów:

  • wymagane dokumenty aplikacyjne należy:
    • złożyć osobiście, przesłać lub nadać w formie papierowej na adres:
      Centralne Muzeum Jeńców Wojennych
      ul. Minorytów 3
      45-017 Opole
    • przesłać w formie elektronicznej lub za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), albo pocztą elektroniczną na adres
  • z tytułem„Nabór na stanowisko Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego”

Dodatkowe informacje:

  • Oferta pracy nadana w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, uznawana jest za ofertę złożoną w terminie,
  • W przypadku składania oferty za pośrednictwem ePUAP-u, dokumenty winny być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu wydanego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
  • W przypadku składania oferty za pomocą poczty elektronicznej, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydata i przesłane w formie skanów. Kandydat dopuszczony do udziału w naborze jest zobowiązany dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej. Nie należy stosować w nazwach plików załączanych do wiadomości e-mail znaków, które mogą skutkować zablokowaniem załącznika,
  • Dokumenty aplikacyjne złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
  • Szczegółowe zasady naboru są udostępnione wszystkim uczestnikom naboru na stronie BIP w zakładce „Ogłoszenia”,
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 77 453-78-72.

Dane osobowe - klauzula informacyjna

  1. Administratorem przekazywanych w Państwa aplikacji danych osobowych jest Centralne Muzeum Jeńców Wojennych, ul Minorytów 3, 45-017 Opole. Dane kontaktowe, w tym dane Inspektora Ochrony Danych dostępne są pod adresem www.cmjw.pl w zakładce ‘RODO’.
  2. Bezpośredni kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem iod@cmjw.pl.
  3. Dane przekazane w Państwa zgłoszeniu będą przetwarzane:
    • w celu prowadzenia działań rekrutacyjnych i przygotowania do zawarcia umowy (art. 6.1.b. RODO);
    • w celu realizacji obowiązków prawnych wynikających z przepisów Kodeksu Pracy (art. 6.1.c. RODO);
    • dodatkowe dane przekazane przez Państwa dobrowolnie w dokumentach aplikacyjnych będą przetwarzane w celach rekrutacyjnych na podstawie Państwa zgody do momentu jej wycofania (art. 6.1.a. RODO). Mają Państwo prawo do cofnięcia takiej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  4. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których muzeum ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska. Po tym czasie nieodebrane dokumenty zostaną usunięte. Dane w zakresie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania będą przetwarzane w protokole z przeprowadzonego naboru w celu udokumentowania prowadzonego procesu oraz w celach archiwalnych. W przypadku podjęcia zatrudnienia dane będą przetwarzane przez 10 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł, zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy.
  5. Dane mogą być ujawniane naszym podwykonawcom wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności podmiotom wykonującym usługi serwisowe, doradcze, konsultacyjne, audytowe, hostingowe, obsługę prawną. Imię i nazwisko wybranego kandydata może być również ujawniane w trybie dostępu do informacji publicznej oraz opublikowane w BIP prowadzonym przez Administratora.
  6. Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do żądania przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Podanie danych wymaganych przepisami prawa pracy jest wymogiem ustawowym, a ich niepodanie uniemożliwi przeprowadzenie procesu rekrutacji i zawarcie umowy.

Załączniki  

DOCX1-kwestionariusz-osobowy-dla-osoby-ubiegajacej-sie.docx (17,08KB)
DOCX2-formularz-dla-osoby-praca-z-dziecmi.docx (16,09KB)