Oferta pracy - Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego
Ogłoszenie:
- oferta pracy – z dnia 25.10.2024 r.
Centralne Muzeum Jeńców Wojennych ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
- Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego – 1 miejsce
- wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze pracy,
- miejsce pracy – Opole.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy o podobnym charakterze
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie: preferowane kierunki techniczne lub zarządzanie, administracja,
- znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, Prawa Zamówień Publicznych i aktów wykonawczych do ustawy,
- dobra znajomość obsługi programów Office, w tym bardzo dobra znajomość MS Excel,
- wiedza z zakresu zarządzania i administracji, w szczególności dot. instytucji kultury i prowadzenia działalności kulturalnej, prawa pracy, przepisów prawa zamówień publicznych i finansów publicznych, pozyskiwania środków finansowych ze źródeł pozabudżetowych,
- zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista,
- samodzielność, inicjatywa i przedsiębiorczość,
- umiejętność przygotowywania i prezentacji informacji,
- obowiązkowość, dokładność, zaangażowanie.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- organizowanie pracy i kontrola wewnętrzna pracy działu
- odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę muzeum: nadzorowanie spraw kadrowych i prowadzenia środków trwałych, organizacja obsługi prawnej muzeum, zaopatrzenie materiałowo-biurowe
- sporządzanie projektów dokumentów wprowadzających wewnętrzny porządek organizacyjny Muzeum
- prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem informacji
- prowadzenie zamówień publicznych i zarządzanie projektami muzeum,
- dbałość o infrastrukturę (konserwacje, remonty, inwestycje budowlane, nadzór nad sprawami porządkowymi, bhp, ppoż.),
- przygotowanie sprawozdawczości w zakresie obowiązków kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego
- współpraca administracyjna z innymi instytucjami, organizacjami, urzędami oraz podmiotami sektora gospodarczego
- prowadzenie spraw związanych z właściwym zarządzaniem majątkiem instytucji
- odpowiedzialność za rozwój muzeum: uczestniczenie w przygotowywaniu i realizacji strategii organizacyjnej, kadrowej, infrastrukturalnej oraz pozyskiwanie funduszy zewnętrznych krajowych i zagranicznych/li>
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny oraz CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- referencje (jeśli takie posiada),
- inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji.
Warunki płacowe:
- wynagrodzenie: 6 252,00 zł brutto (w tym płaca zasadnicza oraz 20 % dodatek martyrologiczny),
- dodatek funkcyjny: 30% od płacy zasadniczej
- wysługa lat,
- premia regulaminowa zgodnie z Zakładowym Regulaminem Wynagradzania.
Termin, do którego należy składać dokumenty:
- 15.11.2024 r.
Miejsce składania dokumentów:
- wymagane dokumenty aplikacyjne należy:
- złożyć osobiście, przesłać lub nadać w formie papierowej na adres:
Centralne Muzeum Jeńców Wojennych
ul. Minorytów 3
45-017 Opole - przesłać w formie elektronicznej lub za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), albo pocztą elektroniczną na adres
- złożyć osobiście, przesłać lub nadać w formie papierowej na adres:
- z tytułem„Nabór na stanowisko Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego”
Dodatkowe informacje:
- Oferta pracy nadana w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, uznawana jest za ofertę złożoną w terminie,
- W przypadku składania oferty za pośrednictwem ePUAP-u, dokumenty winny być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu wydanego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
- W przypadku składania oferty za pomocą poczty elektronicznej, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydata i przesłane w formie skanów. Kandydat dopuszczony do udziału w naborze jest zobowiązany dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej. Nie należy stosować w nazwach plików załączanych do wiadomości e-mail znaków, które mogą skutkować zablokowaniem załącznika,
- Dokumenty aplikacyjne złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
- Szczegółowe zasady naboru są udostępnione wszystkim uczestnikom naboru na stronie BIP w zakładce „Ogłoszenia”,
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 77 453-78-72.
Dane osobowe - klauzula informacyjna
- Administratorem przekazywanych w Państwa aplikacji danych osobowych jest Centralne Muzeum Jeńców Wojennych, ul Minorytów 3, 45-017 Opole. Dane kontaktowe, w tym dane Inspektora Ochrony Danych dostępne są pod adresem www.cmjw.pl w zakładce ‘RODO’.
- Bezpośredni kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem iod@cmjw.pl.
- Dane przekazane w Państwa zgłoszeniu będą przetwarzane:
- w celu prowadzenia działań rekrutacyjnych i przygotowania do zawarcia umowy (art. 6.1.b. RODO);
- w celu realizacji obowiązków prawnych wynikających z przepisów Kodeksu Pracy (art. 6.1.c. RODO);
- dodatkowe dane przekazane przez Państwa dobrowolnie w dokumentach aplikacyjnych będą przetwarzane w celach rekrutacyjnych na podstawie Państwa zgody do momentu jej wycofania (art. 6.1.a. RODO). Mają Państwo prawo do cofnięcia takiej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których muzeum ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska. Po tym czasie nieodebrane dokumenty zostaną usunięte. Dane w zakresie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania będą przetwarzane w protokole z przeprowadzonego naboru w celu udokumentowania prowadzonego procesu oraz w celach archiwalnych. W przypadku podjęcia zatrudnienia dane będą przetwarzane przez 10 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł, zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy.
- Dane mogą być ujawniane naszym podwykonawcom wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności podmiotom wykonującym usługi serwisowe, doradcze, konsultacyjne, audytowe, hostingowe, obsługę prawną. Imię i nazwisko wybranego kandydata może być również ujawniane w trybie dostępu do informacji publicznej oraz opublikowane w BIP prowadzonym przez Administratora.
- Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do żądania przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych wymaganych przepisami prawa pracy jest wymogiem ustawowym, a ich niepodanie uniemożliwi przeprowadzenie procesu rekrutacji i zawarcie umowy.
Załączniki
1-kwestionariusz-osobowy-dla-osoby-ubiegajacej-sie.docx (17,08KB)
2-formularz-dla-osoby-praca-z-dziecmi.docx (16,09KB)